Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

niedziela, 20 października 2013

Tydzień Inspiracji - Gra w kolory - odsłona 2



Bardzo dawno nie scrapowałam w klimacie monochromatycznym, więc październikowy Tydzień Inspiracji był dla mnie nie lada wyzwaniem. Postanowiłam przekopać się przez karton scrapowych skarbów i wydobyć z niego wszystkie turkusowe materiały. Trochę się tego zebrało, bo turkusowy to jeden z moich ulubionych kolorów :)


Jako bazę wybrałam papier Studio Calico. Zajrzyjcie koniecznie na sklepowe półki do działu Wyprzedaż, bo wszystkie starsze kolekcje Studio Calico są teraz w super cenach. Można znaleźć niejedną perełkę, za niewielkie pieniądze!


Bardzo lubię używać na scrapach motywu chmur. Tu wykorzystałam papiery Amy Tangerine z kolekcji "Yes, Please" oraz "Here + There" Studio Calico. W ruch poszła pasta strukturalna i farby akwarelowe, a do tego dodatki Glitz z kolekcji Wild & Free.


Koniecznie dołączcie do nas, scrapowanie monochromatyczne to super zabawa! Wybierzcie materiały w swoim ulubionym kolorze i do dzieła!
Pozdrawiam
Ulietta

A poniżej lista turkusowych (i nie tylko :)) materiałów:

Jak Wam się podoba nasze tygodniowe wyzwanie? Mamy nadzieję, że szykujecie już swoje prace :) Przypominamy, że czas na dodawanie linków macie do przyszłej niedzieli. Poniżej możliwość dodania linka przez inlinkz :)

2 komentarze:

Unknown pisze...

Obłędna praca. =)

Anonimowy pisze...

Cudowny brak mi słów :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)