Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 31 marca 2014

No to jazda :)

ASIA_SIGGIE

Już od czasów gimnazjum, czas osiemnastych urodzin kojarzył mi się tylko z jednym, a mianowicie z prawem jazdy. Dlatego też kiedy na początku tego roku mogłam zacząć realizować moje marzenie, od razu zaczęłam to robić i na Dzień Kobiet sprawiłam sobie najlepszy na świecie prezent :) To wydarzenie oczywiście nie mogło obejść się bez scrapa.


Kolejny już raz postawiłam na mix kolekcji „Illumination” z „Chalk Studio 2” – nadal nie mogę wyjść z podziwu, jak cudownie one ze sobą współgrają! Na tło wybrałam papier „Garden”, który mimo nieskomplikowanego wzoru niesamowicie mnie zauroczył. Jak widać czasami jestem fanką prostoty, dlatego kompozycja wokół zdjęcia składa się jedynie z kilku kawałków papieru oraz garstki dodatków, m.in. ćwieka z kolekcji „Emma’s Shoppe” od Crate Paper, który wręcz idealnie wpasował się tutaj kolorystycznie.


I na koniec moja ulubiona część pracy nad scrapem – tytuł! Zdecydowanie zainspirowała mnie tutaj jedna z kart z papieru „Quote Me”, z której wycięłam część tytułu. Nie ukrywam, że początkowo planowałam aby wykorzystać cały napis, jednak przez moje gapiostwo troszkę go pocięłam, dlatego ratowałam się alfabetami ze starszych kolekcji 7 Dots Studio i Primy :P
Mam nadzieję, że w ten piękny, wiosenny czas również Wasze marzenia się spełnią!
Pozdrawiam ciepło
Asia

A oto użyte materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)