Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

piątek, 28 marca 2014

Project Life



Witajcie :)
Czy pamiętacie, że już jutro widzimy się na łódzkim Skrapowisku? Będę towarzyszyć Marcie na stoisku i odpowiadać na wszystkie Wasze pytania :)

A dziś mam dla Was trochę inny niż zazwyczaj projekt, a mianowicie wpis w Project Life. Ta forma staje się coraz bardziej popularna w Polsce. Zwróćcie też uwagę, że w naszej najnowszej sesji przedsprzedażowej jest bardzo dużo dodatków do tego typu prac. Prawdziwy zawrót głowy!

Moja przygoda z Project Life zaczęła się już jakiś czas temu. Na początku zeszłego roku kupiłam swój pierwszy album i koszulki do PL. Podejść do tego albumu robiłam kilka ;) Z czasem postanowiłam jednak lekko nagiąć zasady - nie jestem osobą zorganizowaną... nie czuję się dobrze przy narzuconych zasadach; przy konieczności prowadzenia czegoś regularnie i chronologicznie ;) Zawsze podkreślam, że najważniejsze dla mnie są emocje!
Postanowiłam zatem, że mój Project Life będzie taki, jak ja i moje życie. Daję sobie dużą dawkę luzu i dowolności. Moje wpisy powstają pod wpływem chwili, pod wpływem emocji, pod wpływem potrzeby. I właśnie jeden z nich chciałabym Wam dzisiaj zaprezentować.


Do tego wpisu wykorzystałam przede wszystkim cudowną kolekcję "Chalk Studio 2" firmy My Mind's Eye. uważam, że nadaje się do tego celu idealnie! Chciałam zwrócić Waszą uwagę na to, że Project Life to idealna okazja,  żeby wykorzystać skrawki kolekcji, resztki naklejek. Oczywiście bardzo Wam też polecam wszelkie dodatki 7 Dots Studio. Naklejki, tagi, die-cuty sprawdzą się tutaj świetnie. 



Nie chciałam wykorzystywać zbyt wielu wypukłych elementów, ale niektóre z ćwieków z kolekcji "Chalk Studio 2" mają dodatkowo papierowe ozdobne elementy. Postanowiłam je rozmontować i wykorzystać te papierowe kształty jako dodatkowe ozdoby. Pamiętajcie,  że wszystkie produkty są tylko narzędziem w Waszych rękach. To od Was zależy, co z nich powstanie i jak je wykorzystacie.


Oczywiście nie byłabym sobą, gdybym nie wykorzystała odrobiny mediów. Zrezygnowałam całkowicie z tuszowania brzegów - "przybrudzone" brzegi wyglądałyby nienaturalnie w koszulkach. Ale nie mogłam sobie odmówić odrobiny białej farby na brzegach niektórych elementów oraz delikatnych różowych chlapnięć wokół centralnego elementu pracy.
Dzięki temu ten projekt, choć trochę nietypowy da mnie (dawno nie zdarzyło mi się scrapować "na płasko"), ma też mój styl i część mojej duszy :)

Myślę, że to nie jest ostatnia praca typu Project Life, którą prezentuję publicznie ;)
Anai

Lista użytych materiałów:

1 komentarz:

Guilty Pleasure pisze...

Szukam i szukam, i nie mogę namierzyć takiego albumu z koszulkami. Jakaś sugestia???

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)