Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 17 sierpnia 2015

Słodka ramka

Duże te moje dzieci już są. Czasami wyciągam ich zdjęcia, takich maluszków jeszcze, słodkich, nie pyskujących. Patrzyłabym na nie i patrzyła.
A żeby to patrzenie było jeszcze bardziej przyjemne, to jedno takie zdjęcie oprawiłam w ramkę. O taką:
  

Do ozdoby wykorzystałam różnego rodzaju kwiatki, sznurek jutowy i wstążkę w kropki.
  


Napis "Memories" wycięłam ze stopki arkusza papieru Maja Design i dodałam do niego różowy ćwiek.
  

Złote akcenty stanowi błyszczące serduszko, napis Sweet oraz cekiny, a lekkości przydają białe piórka.
  


   
Ramka stanęła u córki na półce, bo ona też lubi oglądać zdjęcia ze swego dzieciństwa :)

Gorące uściski,
Magda - mamajudo
  
Wykorzystane materiały:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)