Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 2 sierpnia 2017

Mąż & Żona

Witajcie, drodzy Odwiedzający, na Scrapkowym blogu :-)

Lato na półmetku, więc dzisiaj mam dla Was lekki jak morska bryza layout rocznicowy:


Layout powstał na bazie przepięknego foliowanego arkusza Kaisercraft z kolekcji Wildflower. Do wydobycia kwiatowego wzoru z białego tła niezbędne jest jakieś kolorowe medium - u mnie to tusze Distress w kolorach Faded Jeans, Hickory Smoke, Tumbled Glass i Blueprint Sketch. Odbiłam je na bloczku akrylowym i potraktowałam jak farby akwarelowe ;-) Dodając sporo wody na pędzlu, nałożyłam kolory na papier, a potem przetarłam chusteczką, aż biały wzór kwiatów ukazał się w całej okazałości:


Aby nie zasłaniać zbytnio cieniowanego tła, ozdoby skupiłam ciasno wokół zdjęcia - papierowe elementy ephemera z kolekcji Dom Róż, rozmaite kwiaty i piękne kamyczki z kolekcji St. Tropez Primy:




Z tej samej kolekcji pochodzi piękna, patynowana zawieszka w kształcie kotwicy, która tutaj symbolizuje stałość małżeńskiego portu :-)


A oto cała lista materiałów (części użytych elementów nie ma już w sklepie - są u Was!)


Do zobaczenia!


1 komentarz:

KreatywnaTV pisze...

Cudna praca! Połączenie kolorystycznie naprawdę piękne :)

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)