Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

środa, 27 grudnia 2017

Lipiec w Grudniu?!

Hej kochani!


Jak tam po Świętach? Brzuszki napełnione? Prezenty rozpakowane?
Mam nadzieję, że spędziliście cudowny czas z bliskimi. ;)
Czas więc wracać do rzeczywistości - także tej albumowej tak więc dzisiaj u mnie lipiec w grudniu:


Dawno nie było różu więc uznałam, że początek lipca to idealny moment żeby wprowadzić znów ten kolor. Do tego dodałam trochę szarości wpadającej nieco w brąz. 
Karty były zupełnie proste więc do zaokrąglenia rogów użyłam zaokrąglaczacza Tonic Studios.


Mimo, że strona jest bardzo letnia to wykorzystałam trochę uniwersalnych elementów ze świątecznych zestawów, np. czarne gwiazdki z zestawu wypukłych naklejek My Minds Eye.



Nie mogło się też obejść bez stempelków - tych od Heidi Swapp i z datownika.








Oprócz tego, oczywiście puffy stickers! 
Tym razem z kolekcji "Turn the page" oraz "Amber Moon".


Złote naklejki na folii od Simple Stories też znalazły dla siebie miejsce.



Buziaki! :*

Wykorzystane materiały:


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)