Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

poniedziałek, 4 grudnia 2017

Wspomnienie... lata :)

Cześć, witajcie! 
Bardzo mi miło, że po dłuższej przerwie znów mogę się z Wami "zobaczyć" na blogu scrapki.pl! 

Na dzisiaj przygotowałam coś absolutnie wbrew pogodzie za oknem i grudniowym przygotowaniom do Świąt. Coś, co pomaga powspominać piękne, letnie chwile.
Postanowiłam stworzyć obrazek - mini scrap ze zdjęciem, które przypomina mi wspaniałe chwile w Bieszczadach tegorocznego lata. Zarówno atmosfera zdjęcia jak i uczucia i wspomnienia, które przywołuje kojarzą mi się z beztroską i wolnością... a jak wolność - to następne w łańcuchu skojarzeń są... balony. 

Balony oraz fragmenty kwiatów i kompozycji kwiatowych wycięłam z kolekcji Together - Mintay Papers. Bazą mojego obrazka jest drewniana ramka 15 x 15 cm - bardzo pożyteczna rzecz i ciekawa odmiana od scrapów bazujących na papierze oraz blejtramów.

Ramkę pomalowałam białą farbą akrylową a zdjęcie oraz papierowe ozdoby a także tekturki Miszmasz Papierowy ułożyłam w warstwy o różnej wysokości. 

Wykorzystałam tutaj także tekturowe naklejki oraz piękne róże Primy - zupełnie nieskomplikowana kompozycja a jednak taki drobiazg cieszy oko i przywołuje miłe wspomnienia. 





Oto produkty, których użyłam:






Zachęcam Was gorąco do dokumentowania nawet tych zwyczajnych wydawałoby się - momentów. 
Pozdrawiam ciepło! 


1 komentarz:

Izzie pisze...

PIĘKNA INSPIRACJA!!!

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)