Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 16 stycznia 2018

Dla babci i dziadka

Witajcie, mili Goście, na Scrapkowym blogu :-)

Na dzisiaj przygotowałam dla Was inspiracje z okazji zbliżających się dni Babci i Dziadka:


Kartki powstały z najnowszych, przepięknych kolekcji Mintay Papers. Wersja dla babci jest radosna i bardzo wiosenna dzięki delikatnemu różowi i soczystej zieleni kolekcji Springtime:


Na warstwowo ułożonych papierach umieściłam kompozycję z motywów do wycinania, których znajdziecie w kolekcji całe mnóstwo! Do tego dodałam kwiaty i wstążkę vintage. Znalazło się też miejsce na piękne filigranowe serduszko z kwiatów od Miszmaszu Papierowego.


Napis to również Miszmaszowa tekturka. Całość podkreśliłam brokatem i kamyczkami Primy.


Kartka dla dziadka ma bardzo podobną kompozycję, a jej rustykalny charakter i elegancka paleta kolorystyczna to zasługa kolekcji Birdsong:


Kartka męska też może zawierać kwiaty ;-) Tutaj posłużyłam się turkusowym, wyciętym z arkusza dodatków, oraz przestrzenną hortensją.


Tekturki potuszowałam, by dodać całości mocniejszy brązowy akcent. Do tego lniany sznurek, ale i nieco blasku za sprawą Primowych kamyczków ;-)



A oto lista materiałów, z których powstały moje kartki:



Nie zapomnijcie wysłać lub wręczyć kartek Waszym Babciom i Dziadkom - to dla nich cenna pamiątka :-)
I to już wszystko na dzisiaj, do zobaczenia!



1 komentarz:

Arleta pisze...

cudowne kartki

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)