Blog sklepu scrapbookingowego SCRAPKI.PL

wtorek, 13 lutego 2018

Album od serca.

Hej!


Jak pewnie już dawno wiecie jutro walentynki, które kojarzą mi się bardzo z jasnymi pastelowymi kolorami. Korzystając więc z okazji, że moja przyjaciółka miała niedawno urodziny a zdjęcia jej i jej chłopaka leżały już u mnie dłuuuuugo postanowiłam, że skleję mini album w klimacie tego właśnie święta.



Przy oklejaniu okładki oczywiście postawiłam na deseczkowy papier i odrobinę różu.




Okładkę utrzymałam w prostej formie dodając tylko tytuł, trochę serduszek i naklejki.



W środku natomiast naprawdę się dzieje!



Zaczynając od pierwszej strony jest to transparentna przekładka na której nakleiłam białą naklejkę na folii od MAMBI.


W ogóle to naklejki na folii od samego początku jakoś przypadły mi do gustu i bardzo często z nich korzystam, dlatego na pierwszej stronie użyłam też naklejki z kolekcji "Domestic Bliss" Simple Stories.




Chciałam żeby ten album był nieco interaktywny i nie zawierał tylko i wyłącznie stron ze zdjęciami dlatego między kolejnymi stronami wstawiłam kartę z datą odbitą za pomocą datownika, miejscem zrobienia zdjęć oraz miejscem na journaling.



Jak widać nawet sam banerek z miejscem jest ruchomy więc miejsca na zapiski jest więcej...


... a na odwrocie jeszcze więcej. ;)



Na kolejnej stronie z racji na to, że papiery już same w sobie są dość żywe nie chciałam przesadzać i dodałam dwa dymki z zestawu "Bloom" oraz czarnego enamel dotsa.




Kolejne strony to połączenie papieru w trójkąty z świątecznego bloczka "Sugar Plum" MME oraz kremowego papieru w linie Simple Stories.



Między nimi znajduje się kolejna interaktywna przekładka.




Do ozdoby zdjęcia użyłam serduszek z kolekcji "Beautiful" Simple Stories oraz "Stargazer" Dear Lizzy.


Na ostatniej stornie natomiast standardzik czyli czarna naklejka transparentna od MAMBI oraz wypukła od Primy z kolekcji "Amber Moon".


Do albumu dorobiłam pudełko, które stanowi z nim spójną całość i przede wszystkim będzie ułatwiać jego przechowywanie.




Mam nadzieję, że przetrwaliście tą całą masę zdjęć ale mam słabość do detali.
Życzę Wam udanych walentynek.
Buziaki! :*

Użyte materiały:

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie nam niezwykle miło, jeśli zostawisz swój komentarz - dziękujemy :)